Додаток NASA дозволить подивитися на космос «очима» телескопа James Webb

NASA створила інструмент доповненої реальності, який дозволяє відкривати портали у Всесвіт, яким його бачить космічний телескоп James Webb. Цей ефект доступний для користувачів Instagram.

Космічний телескоп James Webb
Космічний телескоп James Webb. Джерело: sketchfab.com

Знімки телескопа James Webb усюди!

NASA продовжує вигадувати все нові й нові способи популяризувати астрономію. Одна з останніх ініціатив стосується космічного телескопа James Webb. Цей унікальний прилад зробив уже безліч дивовижних космічних знімків, з якими тепер можна ознайомитися з ефектом повної присутності.

Принаймні, таку можливість обіцяє офіційний акаунт телескопа в Instagram. Усі, в кого на мобільному пристрої встановлений цей додаток, можуть тепер просто зайти на нього, навести увімкнену камеру на місцевість навколо себе, натиснути на значок із зірочками та побачити, як відкривається портал у космос.

Наблизившись до порталу на екрані мобільного, можна буде побачити, що за ним ховається дивовижне зображення космічного об’єкта, отримане телескопом. Зображення регулярно оновлюються, тож нудьгувати не доведеться.

Доповнена реальність

Ця технологія називається доповненою реальністю, або ж AR. Її легко можна сплутати з віртуальною реальністю, хоча насправді вона є її повною протилежністю. Замість того, аби повністю моделювати світ, якого насправді не існує, вона працює з реальними місцями на Землі, доповнюючи їх віртуальними об’єктами.

Для цього, щоправда, потрібний пристрій, у якому є камера та екран, на який зображення з неї транслюється у реальному часі. На нього і накладаються віртуальні об’єкти таким чином, що виникає враження, ніби вони існують насправді.

Звичайно, що найкраще для того, аби відкривати портали у космос телескопа James Webb, підійшли б спеціальні AR-окуляри. Але і звичайний смартфон зможе непогано впоратися з цією задачею.

За матеріалами www.instagram.com.