Чорний пил і частинки: NASA відкрила капсулу OSIRIS-REx

Фахівці NASA зняли алюмінієву кришку з контейнера, доставленого на Землю зондом OSIRIS-REx. Усередині нього знаходяться зразки речовини астероїда Бенну.

Відкриття капсули OSIRIS-REx, всередині якої знаходяться зразки астероїдної речовини. Джерело: NASA/Robert Markowiz

Капсула з астероїдною речовиною увійшла в земну атмосферу 24 вересня. Після посадки на території військового полігону в штаті Юта, вона була переправлена повітрям у Космічний центр ім. Джонсона. Там розташована лабораторія, спеціально створена для роботи зі зразками, доставленими OSIRIS-REx.

Після доставлення в чисту кімнату капсулу помістили всередину рукавичкового боксу, призначеного для роботи з великогабаритним обладнанням. Далі фахівці зняли з неї кришку. Під час цієї операції з її внутрішньої поверхні обсипалися чорні частинки та пил, які, ймовірно, мають астероїдне походження. Це підтверджує, що OSIRIS-REx впорався зі своїм завданням і всередині капсули містяться зразки речовини Бенну.

Відкриття капсули OSIRIS-REx, усередині якої знаходяться зразки астероїдної речовини. Джерело: NASA/Robert Markowiz

На наступному етапі інженери витягнуть із капсули механізм збору зразків TAGSAM. Він буде переміщений в інший рукавичковий ящик, після чого фахівці розпочнуть його розбирання, щоб дістатися до самих зразків. 11 жовтня NASA планує організувати пряму трансляцію, під час якої покаже всьому світу, що саме вдалося привезти на Землю апарату OSIRIS-REx.

Раніше ми розповідали про те, чим цікавий для вчених астероїд Бенну.