Бівіс і Баттхед у космосі

23 червня відбудеться прем’єра анімаційного фільму «Бівіс і Баттхед роблять Всесвіт» (Beavis And Butt-head Do The Universe), головними героями якого стануть Бівіс і Баттхед. За сюжетом, наприкінці 90-х вони полетять у космос на шаттлі, пройдуть крізь чорну діру та опиняться у 2022 році.

Бівіс та Баттхед досягли космічного масштабу
Бівіс та Баттхед вийшли в космос. Джерело: www.metalsucks.net

Бівіс та Баттхед роблять Всесвіт

Компанія Paramount+ представила трейлер повнометражного анімаційного фільму «Бівіс та Баттхед роблять Всесвіт». Його прем’єра призначена на 23 червня. Два відомих персонажі 80 — 90-х подорожуватимуть в часі та просторі.

Бівіс і Баттхед відомі своїм неймовірно тупим та вульгарним гумором, яким вони розважали глядачів каналу MTV. У 1996 році про них вже робили повнометражну анімацію «Бівіс і Баттхед роблять Америку», з якої стало остаточно зрозуміло, що «робити» щось ці персонажі можуть тільки у найідіотичнішому з можливих значень цього слова.

Судячи з трейлера, наприкінці 90-х хтось у США таки здогадався запхнути цих персонажів у шаттл і відправити у космос. Там вони деякий час відносно безпечно чудили у невагомості, аж поки невідомим способом не дісталися чорної діри, яка їх закинула назад на Землю, але у 2022 рік.

Космічно тупий гумор

Творці фільму обіцяють показати «найтупішу наукову фантастику», і в плані інтелектуального рівня жартів їм можна вірити. А ось щодо фантастичної складової є певні сумніви. Цілком можливо, що сюжетний хід, який відсилає до Interstellar, зроблений винятково для того, аби перемістити двох призабутих героїв у наш час і висміяти сучасність.

Але все ж у трейлері є інопланетяни, жарти про космічну техніку та багато кадрів, де персонажі кудись летять. Тож надія на те, що цього разу їхнє ідіотське роуд-муві здебільшого відбуватиметься у космосі, залишається. І ми справді зможемо посміятися над найтупішими науково-фантастичними пригодами в усьому Всесвіті.