Астрономи знайшли відсутні зорі в центрі Чумацького Шляху

Представлене зображення демонструє сотні тисяч зір у центрі Чумацького Шляху. Вони є частиною регіону активного зореутворення Стрілець С.

Регіон активного зореутворення Стрілець С. Джерело: ESO/F. Nogueras-Lara et al.

Центр Чумацького Шляху — найактивніший зореутворювальний регіон у всій нашій галактиці. Однак до недавнього часу астрономи знаходили в ньому лише малу частину молодих світил, які вони очікували побачити. Це пояснюється тим, що центр нашої галактики прихований масивними пиловими хмарами, що блокують світло у видимому діапазоні та дуже серйозно ускладнюють будь-які спостереження.

Тому вчені звернулися до інфрачервоної астрономії. Під час нового дослідження вони провели знімкування центру Чумацького Шляху за допомогою інструменту ближнього інфрачервоного діапазону HAWK-I, встановленого на Дуже Великому телескопі ESO (VLT). Їхньою метою став регіон Стрілець С, який розташований приблизно за 300 світлових років від надмасивної чорної діри Стрілець А*.

Аналіз отриманих даних показав, що цей Стрілець С значно багатший на молоді зорі, ніж інші області в галактичному центрі. Тепер астрономи планують провести аналогічне знімкування інших регіонів у пошуках інших відсутніх молодих зірках Чумацького Шляху.

Раніше ми розповідали про те, що чорна діра в центрі Чумацького Шляху готова до виверження.