Зонд PSP зазнімкував комету С/2020 F3 (NEOWISE)

За останні дні у всесвітній мережі було опубліковано безліч барвистих знімків комети С/2020 F3 (NEOWISE) на сутінковому небі. Якщо раніше її називали найяскравішою кометою за останні сім років, то зараз уже обережно порівнюють із великою кометою Гейла-Боппа — C/1995 O1 (Hale-Bopp).

Знімок комети С/2020 F3 (NEOWISE), зроблений зондом Parker. Джерело: NASA/Johns Hopkins APL/Naval Research Lab/Parker Solar Probe/Brendan Gallagher

Однак «хвостату гостю» знімкують не тільки любителі астрономії. 5 липня 2020 року комета потрапила в поле зору інструменту WISPR, встановленого на борту сонячного зонда PSP (Parker Solar Probe). Вчені скористалися цим, щоб отримати зображення С/2020 F3 (NEOWISE).

Знімки WISPR показали, що комета має потрійний хвіст. Ширший «димчастий» хвіст — пиловий. Він складається з вибитих з поверхні С/2020 F3 (NEOWISE) частинок пилу і тягнеться вздовж її орбіти. Вужчий і прямий іонний хвіст складається з іонізованих сонячним випромінюванням молекул газу і спрямований у бік, протилежний Сонцю.

Знімок комети С/2020 F3 (NEOWISE), зроблений зондом Parker. Джерело: NASA/Johns Hopkins APL/Naval Research Lab/Parker Solar Probe/Guillermo Stenborg

Більш детальний аналіз знімків дозволив зробити висновок, що іонний хвіст комети виявився «розщепленим». Отже, можна сказати, що у С/2020 F3 (NEOWISE) є відразу три хвости.