Злетний модуль «Чан’е-5» успішно зістикувався з орбітальним зондом

3 грудня злетний модуль місії «Чан’е-5» успішно стартував з місячної поверхні. Через два дні він зістикувався з орбітальним зондом. Ця подія стала першим в історії стикування двох безпілотних апаратів на орбіті навколо іншого небесного тіла.

Потім злетний модуль перевантажив контейнер із зібраними зразками місячної речовини на орбітальний зонд. Його помістили в посадкову капсулу, здатну витримати вхід в атмосферу Землі. Наприкінці процедури модуль був відстрілений. Варто відзначити, що китайське телебачення показало кадри всіх операцій – стикування, перевантаження і відділення злетного модуля. Також були опубліковані нові фотографії, зроблені посадковим ступенем «Чан’е-5» на Місяці. Зокрема, вони демонструють прапор КНР, встановлений автоматичним апаратом.

Протягом наступних кількох днів зонд «Чан’е-5» перебуватиме на селеноцентричній орбіті, а далі вирушить у зворотню подорож на Землю. На відстані 5 тисяч км від нашої планети посадкова капсула відокремиться від основного космічного апарату, увійде в атмосферу і приземлиться в автономному регіоні Внутрішня Монголія. Очікується, що це відбудеться 15-16 грудня.