Завершуються акустичні та вібраційні випробування JWST

NASA і компанія Northrop Grumman успішно завершили останню серію акустичних і вібраційних тестів космічного телескопа Джеймса Вебба (JWST). Вони проходили у випробувальному центрі компанії в Каліфорнії. Їх метою було переконатися, що космічний апарат успішно витримає вібрації, які виникнуть під час його запуску.

JWST складається з двох основних компонентів — наукового відділу, де встановлені дзеркала й інструменти, та платформи космічного апарату, оснащеної сонцезахисним екраном. Раніше обидві «половинки» телескопа вже проходили численні акустичні та вібраційні випробування, але окремо. Зараз інженери перевірили його в повністю зібраному стані — в конфігурації, в якій апарат буде встановлений під головним обтічником ракети Ariane 5 під час запуску.

Випробування завершилися успішно. Тепер JWST має пройти кілька фінальних тестів. Він повністю розгорне своє головне дзеркало і сонцезахисний екран, після чого інженери ще раз перевірять всі системи апарата.

Підготовка телескопа Джеймса Вебба до акустичних і вібраційних випробувань. Джерело: NASA/Chris Gunn

Після закінчення випробувань телескоп буде відправлений на космодром Куру у Французькій Гвіані, де розпочнеться його підготовка до запуску (за останніми даними, він запланований на 31 жовтня 2021 року).