Завершено встановлення наукових інструментів на зонд Lucy

Новини

Фахівці компанії Lockheed Martin завершили установку наукових інструментів на зонд Lucy. Це дає можливість розпочати випробування, що дозволять перевірити здатність космічного апарату тривалий час витримувати умови польоту в міжпланетному просторі.

Інструмент L’Ralph. Джерело: NASA/GSFC/Barbara Lambert/Desiree Stover

Останнім установленим інструментом був візуалізатор L’Ralph, призначений для отримання кольорових зображень й інфрачервоних спектрів поверхні космічних тіл. Це найслкладніший науковий інструмент міссії. Його виготовлення серйозно затрималося через пандемію COVID-19. Але в підсумку співробітникам Космічного центру, які відповідали за створення приладу, вдалося не допустити зриву графіка та змонтувати пристрій у потрібний час.

Запуск Lucy запланований на 16 жовтня 2021 року. Зонд призначений для вивчення юпітерианських троянців. Так астрономи називають дві великі групи астероїдів, які постійно розташовані в безпосередній близькості від точок Лагранжа L₄ та L₅ системи «Сонце-Юпітер». Завдяки іонному двигуну космічний апарат зможе відвідати відразу кілька цілей.

Загальний вигляд зонда Lucy. Джерело: SwRI

По дорозі до точки L₄ автоматичний розвідник пролетить біля астероїду Доналдйогансон (52246 Donaldjohanson), що знаходиться в Головному астероїдному поясі. Цей проліт має відбутися 20 квітня 2025 року. 12 серпня 2027 року апарат відвідає подвійний астероїд Еврібат (3548 Еврібат), 15 вересня 2027 року — Полімелу (15094 Polymele), 18 квітня 2028 року — Левк (11351 Leucus), 11 листопада 2028 року — Орус (21900us).

Дослідивши ці об’єкти, Lucy повернеться до Землі й використає її гравітацію для виконання маневру, який направить його до точки L₅. 2 березня 2033 року апарат наблизиться до подвійного астероїда Патрокла (617 Patroclus). Таким чином, під час своєї 12-річної космічної подорожі він вивчить щонайменше вісім малих тіл Сонячної системи, що стане новим рекордом.