Завершено складання антени для місії JUICE

Компанія Thales Alenia Space завершила виготовлення антени, яка буде використана в конструкції зонда JUICE. Її вже доставлено у випробувальний центр концерну Airbus. Найближчим часом фахівці розпочнуть тести, спрямовані на засвідчення її здатності витримати запуск і функціонувати в міжпланетному просторі тривалий час. Після цього її встановлять на космічний апарат.

Антена апарата JUICE. Джерело: Thales Alenia Space

Антена JUICE має діаметр 2,54 м. Вона призначена для роботи в X- і Ka-діапазонах, витримуючи температурний діапазон від -214°C до 214°C та екстремальні умови на околицях Юпітера, що включають сильні магнітні поля і високий рівень іонізуючого випромінювання.

JUICE буде запущений у червні 2022 року за допомогою ракети Ariane 5, після чого здійснить цілу серію гравітаційних маневрів. У травні 2023 року він виконає проліт Землі, у жовтні відвідає Венеру, у вересні 2024 року вдруге відвідає околиці нашої планети, у лютому 2025 року здійснить проліт Марса, а в листопаді 2026 року востаннє прибуде до Землі. Приріст швидкості, отриманий під час усіх перерахованих маневрів, дасть змогу зонду досягти системи Юпітера в жовтні 2029 року.

Антена апарата JUICE. Джерело: Thales Alenia Space

Основною метою місії JUICE стануть три найбільші крижані місяці Юпітера — Європа, Ганімед і Каллісто. Космічний апарат ретельно дослідить ці супутники, підтвердить або спростує наявність у них підповерхневих океанів, а також оцінить їхню потенційну населеність.

За матеріалами https://www.thalesgroup.com