Завершені випробування сонячних батарей зонда Lucy

Фахівці компанії Lockheed Martin завершили перевірку сонячних батарей зонда Lucy, які здійснювалися у вакуумній камері. Під час тестів інженери перевіряли здатність фотогальванічних панелей працювати в умовах міжпланетного простору та функціонування механізму їхнього розгортання.

Випробування сонячних батарей зонда Lucy. Джерело: Lockheed Martin

Під час своєї подорожі Lucy відійде від Сонця на максимальну відстань у 853 млн км, що стане новим рекордом для космічних апаратів, які одержують енергію від нашого світила. Це зумовило необхідність оснащення його доволі значними сонячними батареями. Діаметр кожної з двох панелей становить 7,3 м, сумарна площа поверхні перевищує 80 м². Цікаво, що вони не можуть підтримувати власну вагу (77 кг) за умов земної гравітації. Тому на випробуваннях використовувався спеціальний розвантажувальний механізм, який імітує умови невагомості.

Під час запуску Lucy його сонячні батареї будуть у згорнутому стані. Через годину після виходу зонда у космос вони розгорнуться. Успіх цієї операції визначить подальшу долю місії.

Итоговый дизайн аппарата Lucy. Источник: SwRI

Lucy має бути запущений 16 жовтня 2021 року. Його метою стануть троянські астероїди на юпітеріанській орбіті — дві великі групи тіл, які постійно знаходяться на околицях точок Лагранжа L₄ та L₅ системи «Сонце-Юпітер». План польоту передбачає, що з 2025 по 2033 роки, зонд має дослідити щонайменше вісім малих тіл Сонячної системи. Серед них один попутний астероїд Головного поясу, п’ять астероїдів у точці L₄, та два у точці L₅.