Запуск місії Crew-2 перенесли на кінець квітня

Другий регулярний політ космічного корабля Crew Dragon (Crew-2) перенесено з кінця березня на 20 квітня. Про це стало відомо з повідомлення, опублікованого на сайті NASA.

Crew Dragon. Джерело: SpaceX

Відстрочка пов’язана з запланованим 25 березня тестовим запуском безпілотного космічного корабля CST-100 Starliner, який проведе тиждень у складі орбітального комплексу, займаючи один із двох стикувальних портів, призначених для комерційних космічних апаратів (до другого зараз пристикований Crew Dragon місії Crew-1). Крім того, 10 квітня на МКС прибуде російський корабель «Союз МС-18» із трьома космонавтами, а «Союз МС-17» пізніше повернеться на Землю. За всіх цих обставин NASA вирішила відкласти старт місії Crew-2 для часткового розвантаження графіку орбітальних операцій.

У межах місії Crew-2 на МКС прилетять чотири особи: астронавти NASA Шейн Кімброу та Меган Макартур (Shane Kimbrough, Megan McArthur), астронавт ESA Том Песке (Thomas Pesquet) і представник JAXA Акіхіко Хошиде. Вони проведуть півроку в космосі та повернуться на Землю восени 2021 року.

За матеріалами https://spacenews.com