Відео дня: комета Чурюмова — Герасименко

Відео про космос Космічні технології Новини астрономії, астрофізики та космології

П’ять років тому, на початку серпня 2014 року, європейський апарат Rosetta встановив важливе історичне досягнення. Він став першим в історії автоматичним розвідником, який вийшов на орбіту навколо комети Чурюмова — Герасименко (67P/Churyumov-Gerasimenko). За наступні два роки Rosetta скинула на її поверхню посадковий модуль Philae і зробила безліч детальних знімків «хвостатої гості».

Після завершення місії ESA опублікувала архів, що складається з більш ніж 400 тис. знімків. Австрійський графічний дизайнер Крістіан Штангль (Christian Stangl) використав ці зображення, щоб створити короткометражний фільм, присвячений кометі Чурюмова — Герасименко та зонду Rosetta. Ролик отримав назву The Comet.

Штангль застосував цифрову техніку обробки зображень, щоб анімувати знімки та перетворити їх на відео. У кадрі можна побачити химерну поверхню кометного ядра, абсолютно несхожу на жоден земний пейзаж, сам зонд Rosetta, апарат Philae, а також «сніг» — частинки речовини, які вибиваються з поверхні комети під дією сонячного випромінювання і тиску летких речовин, що випаровуються.