«Тяньвень-1» зробив селфі

Китайська національна космічна адміністрація (CNSA) оприлюднила кілька унікальних знімків, зроблених марсіанським зондом «Тяньвень-1». На них можна побачити весь космічний апарат. На момент зйомки він знаходився на відстані близько 24 млн км від Землі.

«Тяньвень-1» (фото, зроблене «відірваною» камерою). Джерело: CNSA

Незвичайне селфі було отримане за допомогою спеціальної «відірваної» камери, встановленої на зовнішній стороні «Тяньвень-1». Після скидання вона зробила серію знімків, на яких зображений автоматичний розвідник, що прямує до Марсу. На фото можна побачити як орбітальний зонд (золотистий колір), так і посадковий модуль, всередині якого знаходиться 240-кілограмовий марсохід (срібна капсула). Що стосується камери, то після вичерпання заряду вбудованої батареї вона перетворилася на фрагмент космічного сміття — тепер вона блукатиме Сонячною системою, поки одного разу не зіткнеться з Землею або іншим небесним тілом.

«Тяньвень-1» (фото, зроблене відірваною камерою). Джерело: CNSA

«Тяньвень-1» досягне Червоної планети в лютому і вийде на орбіту навколо неї. Наприкінці квітня посадковий апарат відокремиться від орбітального. Якщо все піде добре, він здійснить посадку на одній із ділянок Рівнин Утопії – величезній низовині у північній півкулі Марса. Мобільна лабораторія вивчатиме марсіанський грунт і шукатиме хімічні сполуки, що свідчать про можливу наявність життя. Що стосується орбітального зонда, то його головним завданням буде побудова топографічної карти планети. Він також повинен проводити дослідження її іоносфери, дистанційно зондувати склад поверхневих порід і шукати поклади водяного льоду.

За матеріалами: https://www.cnet.com