«Тяньчжоу-2» зістикувався з китайською станцією

29 травня з китайського космодрому Веньчан відбувся пуск ракети «Чанчжен-7». Вона успішно вивела на орбіту вантажний корабель постачання «Тяньчжоу-2». Наступного дня він здійснив стикування з «Тяньхе» — базовим блоком нової китайської орбітальної станції.

Пуск «Тяньчжоу-2». Джерело: Chinatopix via AP

На борту «Тяньчжоу-2» перебуває 4,7 тонни різних вантажів, призначених для експедиції «Шеньчжоу-12», включно з двома скафандрами для роботи у відкритому космосі. Також корабель доставив 1,95 тонни палива, які будуть перекачані в баки «Тяньхе» і використані для підтримки орбіти модуля.

Запуск «Шеньчжоу-12» запланований на середину червня. Корабель доставить на борт «Тяньхе» трьох тайконавтів, які проведуть на орбіті три місяці. Ця місія стане першим пілотованим космічним польотом, здійсненим КНР з 2016 року.

Планується, що в найближчі два роки до «Тяньхе» будуть відправлені ще три вантажних і три пілотованих кораблі, а також два додаткових лабораторних модулі. Також на подібну з новою станцією орбіту буде виведений автономний модуль-телескоп «Сюньтянь», оснащений власними двигунами. За необхідності він зможе зближуватися та стикуватися з «Тяньхе» для обслуговування екіпажем і заміни наукових приладів.