Телескоп JWST перевезли ближче до ракети

JWST повністю заправлений паливом і перевезений до однієї будівлі з ракетою-носієм.

7 грудня космічний телескоп JWST, який був попередньо повністю заправлений паливом, перевезли у будівлю Final Assembly в європейському космопорті у Французькій Гвіані. Ракета Ariane 5, на якій телескоп полетить у космос, прибула туди ще 29 листопада. На наступному етапі JWST інкапсулюють у спеціально адаптований обтічник Ariane 5.

Випробування системи розгортання вторинного дзеркала телескопа James Webb. Джерело: NASA/Chris Gunn

Раніше стало відомо, що запуск, який був запланований на 18 грудня, перенесений на 22-е. Затримка виникла під час з’єднання обсерваторії з адаптером корисного навантаження ракети-носія Ariane 5. Під час цієї операції відбулося незаплановане зняття замкової стрічки, яка утримує разом космічний апарат і адаптер та повинна роз’єднуватись під час процесу відокремлення телескопа від верхнього ступеня ракети. Інцидент спричинив виникнення вібрацій у телескопі.

Webb стане найбільшим і найпотужнішим телескопом, який коли-небудь запускали в космос. У межах міжнародної угоди ESA надає послугу запуску. Разом з партнерами агентство відповідало за розробку та кваліфікацію адаптацій Ariane 5 для місії JWST. Webb — це міжнародне партнерство між NASA, ESA та Канадським космічним агентством (CSA).