Росія припиняє спільні експерименти на МКС

Російська Федерація припиняє спільні зі США та Німеччиною експерименти на МКС. Таким чином країна-агресор мститься за санкції проти неї, викликані військовою агресією проти України.

Міжнароджна космічна станція
Міжнародна космічна станція. Джерело: Scientific American

Спільні експерименти з німцями припинені

Голова «Роскосмосу» Дмітрій Рогозін продовжує демонструвати всьому світові чудеса twitter-дипломатії. Від початку збройної агресії Росії проти України та запровадження проти країни-нападника санкцій цей посадовець не стримується.

Рогозін уже встиг нахамити голові SpaceX Ілону Маску, поставив британському урядові ультиматум і навіть спробував покарати НАТО відмовою запускати російські кораблі. Тепер він заявив, що Росія відмовляється від спільних зі США та Німеччиною експериментів на Міжнародній космічній станції.

Офіційно оголошено, що через санкції РФ змінює свої основні космічні пріоритети у бік розробки оборонних супутників. Щоправда, власні експерименти на МКС представники країни-агресора не припиняють. Просто тепер це їхні власні програми, й здійснюватимуть вони їх самотужки.

Припинення постачання двигунів

Також Рогозін заявив, що Росія припиняє постачання двигунів орієнтації для МКС, а ті, що вже на ній використовуються — не буде обслуговувати. Ці двигуни необхідні для того, щоб підтримувати постійну висоту орбітального комплексу. Вона весь час зменшується через наявність навіть на висоті 400 км молекул атмосферних газів.

Росія розраховує, що через відсутність двигунів саме існування станції може опинитися під загрозою. Однак Ілон Маск повідомив, що його компанія готова замінити країну-агресора. Вона сама виготовлятиме все необхідне для існування МКС. Експлуатація останньої триватиме ще кілька років.

За матеріалами www.sciencealert.com