Rocket Lab відновила пуски ракет Electron

Сьогодні вранці компанія Rocket Lab здійснила успішний пуск малої ракети Electron. В межах місії It’s a Little Chile Up Here вона вивела на 600-кілометрову орбіту експериментальний супутник Monolith, що належить Космічним силам США.

Пуск ракети Electron. Джерело: Joseph Baxter

Основним завданням космічного апарата є демонстрація технології розгортання датчика, маса якого становить значну частину від маси всього супутника, зі збереженням його орієнтації у просторі. Monolith також буде використовуватися в якості платформи для перевірки можливостей захисту бортового обладнання від впливу факторів космічного середовища.

Місія It’s a Little Chile Up Here стала першим пуском ракети Electron з березня 2021 року. Нагадаємо, що її попередній політ завершився невдачею через передчасне вимкнення двигунів другого ступеня. Розслідування показало, що проблема виникла через збій у роботі системи запалювання. Вона викликала спотворення даних у комп’ютері двигуна, що, своєю чергою, призвело до відхилення вектора тяги за межі номінальних параметрів. В результаті бортовий комп’ютер дав команду на зупинку паливного насоса, тим самим відключивши силовий агрегат.

Пуск ракети Electron. Джерело: Rocket Lab

Загалом починаючи з травня 2017 року ракети Electron використовувалися в 21 космічному пуску. Вісімнадцять із них були успішними, три завершилися аваріями та втратою корисного навантаження.

За матеріалами https://www.rocketlabusa.com