PSP оновив власний рекорд

27 вересня зонд PSP (Parker Solar Probe) пройшов свій шостий перигелій, оновивши власний рекорд. У момент найбільшого наближення до Сонця він знаходився на відстані 13,5 млн км (0,09 а.о.) від сонячної поверхні, рухаючись із геліоцентричною швидкістю 129,6 км/с.

Parker Solar Probe в уяві художника. Джерело: NASA/APL/Steve GribbenГоловною метою чергового візиту було вивчення сонячного вітру і механізму прискорення заряджених частинок біля нашого світила. Під час прольоту PSP здійснив ряд спостережень і вимірювань. Передача зібраних даних розпочнеться після того, як автоматичний розвідник віддалиться від Сонця на безпечну відстань.

PSP зміг установити нове досягнення завдяки маневру, що відбувся 11 липня. У цей день космічний апарат використав гравітацію Венери для зменшення перигелію своєї орбіти. У найближчі роки йому доведеться виконати ще чотири таких маневри. Це дозволить зонду перейти на фінальну 88-денну орбіту з перигелієм, що лежатиме на відстані всього 6,2 млн км від сонячної поверхні.

За матеріалами: http://parkersolarprobe.jhuapl.edu