Повне сонячне затемнення над Серро-Тололо

Новини астрономії, астрофізики та космології

2 липня 2019 року мешканці Південної Америки змогли побачити досить рідкісне астрономічне явище — повне сонячне затемнення. При цьому його повна фаза спостерігалася з території відразу двох чилійських обсерваторій: Серро-Тололо та Ла-Сілья. Багато астрофотографів попрямували туди, щоб зробити вражаючі світлини «небесного рандеву».

Серед мисливців за затемненням був і французький фотограф Ніколя Лефодьє (Nicolas Lefaudeux). У якості місця для фотографування він обрав Серро-Тололо. Загалом Лефодьє зробив 2186 знімків небесного явища. Об’єднавши їх, він отримав воістину приголомшливе зображення, що демонструє складні деталі сонячної корони, численні зірки Чумацького Шляху та вогні прибережного міста Ла Серена, що знаходилося за 50 км від місця зйомки.

Лефодьє також опублікував другу версію зображення, що відповідає тому, як затемнення виглядало для наземних спостерігачів. За словами фотографа, в момент досягнення максимальної фази єдиною «зіркою», помітною неозброєним оком, була планета Венера. Її можна побачити в лівій нижній частині кадру.

За матеріалами https://hdr-astrophotography.com/