Перший ступінь SLS прибув на мис Канаверал

Баржа Pegasus, що належить NASA, успішно доставила перший ступінь ракети SLS в Космічний центр ім. Кеннеді. Отже, всі основні компоненти надважкого носія, а також космічний корабель Orion виявилися вперше зібрані в одному місці.

Вже найближчим часом перший ступінь буде переправлений до Будинку вертикального складання. Там до неї приєднають два твердопаливні прискорювачі, верхній ступінь та корабель Orion. Після завершення складання SLS буде вивезена на стартовий майданчик, після чого інженери розпочнуть серію фінальних тестів. Далі ракету підготують для пуску у межах місії Artemis I.

Формально Artemis I має вирушити у космос вже наприкінці цього року. Однак, враховуючи двомісячну затримку з проведенням прожигу першого ступеня SLS, з дуже великою ймовірністю, старт буде перенесений на 2022 рік. Втім, поки що керівництво NASA не робило жодних заяв щодо нової дати пуску.

Перший ступінь ракети SLS. Джерело: NASA

У межах місії Artemis I, SLS має відправити до Місяця безпілотний Orion. Він проведе шість днів на ретроградній селеноцентричній орбіті, після чого повернеться на Землю.