Perseverance отримав капсули для зберігання марсіанської речовини

Місія Mars 2020 подолала ще одну важливу віху. Наприкінці травня фахівці NASA оснастили ровер Perseverance капсулами, призначеними для зберігання зразків марсіанського ґрунту. Ця операція стала однією з останніх перед початком підготовки апарата до запуску. Стартове вікно для польоту до Червоної планети відкриється 17 липня.

Система збору зразків ґрунту є одним із найскладніших механізмів на борту марсохода. По суті, вона складається з трьох окремих пристроїв, що забезпечують взяття проби, переміщення речовини в капсулу, її герметизацію і подальше встановлення у внутрішнє сховище ровера.

Загалом Perseverance оснащений 43 капсулами. Після завершення своєї роботи він повинен буде вивантажити їх на марсіанську поверхню. Вчені сподіваються, що в майбутньому ці капсули буде підібрано і повернуто на Землю спеціалізованою міжпланетною місією, проєкт якої вже розробляє NASA спільно з ESA. У разі схвалення вона стартує наприкінці 2020-х років.

За матеріалами https://www.jpl.nasa.gov