Orion доставили до Будівлі вертикального збирання

Співробітники Космічного центру ім. Кеннеді доставили повністю зібраний і заправлений корабель Orion до Будівлі вертикального збирання на мисі Канаверал. Уже найближчим часом вони почнуть його встановлення на ракету-носій SLS, яка буде запущена в космос у межах місії Artemis I.

Транспортування космічного корабля Orion. Джерело: NASA

Повна маса корабля становить 33,5 тонни. Він складається з побудованого компанією Lockheed Martin житлового модуля та службового відсіку, за створення якого відповідав європейський концерн Airbus Defence and Space. Космічний апарат розрахований на екіпаж із чотирьох осіб.

Метою місії Artemis I є випробування ракети SLS і нового корабля. План польоту передбачає, що безпілотний Orion проведе 26 днів у космосі (включаючи шість діб на ретроградній селеноцентричній орбіті), після чого повернеться на Землю. Реалізація місії Artemis I запланована на початок наступного року. Перед тим, як дати добро на запуск, інженерам іще належить провести низку перевірок і тестів, включно з установкою повністю заправленого носія на пусковому майданчику та генеральною репетицією старту.

Транспортування космічного корабля Orion. Джерело: NASA

Варто зазначити, що недавно у Флориду прибув вантажний літак із другим екземпляром службового модуля корабля Orion, який планують задіяти в місії Artemis II. Вона запланована на 2023 рік. У її межах чотири астронавти виконають обліт Місяця з наступним поверненням на Землю.

По материалам: https://spaceflightnow.com