Опубліковано відео посадки «Чан’е-5»

Китайська національна космічна адміністрація (CNSA) опублікувала таймлапс, складений з кадрів, знятих камерою модуля місії «Чан’е-5», що спускається та демонструє процес його посадки на Місяць.

«Чан’е-5» сів на схід від піку Рюмкера — ізольованої вулканічної формації, заявленої як мета місії. Після посадки апарат успішно розгорнув сонячні батареї та антену зв’язку, після чого активував бортові інструменти, зробивши заплановані наукові виміри та відзнявши панораму місця посадки. CNSA вже опублікувала це зображення.

Але головним досягненням «Чан’е-5» на цей час є те, що він успішно взяв пробу місячного ґрунту та перемістив її в капсулу, встановлену на борту злітного модуля, який має стартувати вже сьогодні. Якщо все пройде за планом, він зістикується з орбітальним зондом, що залишився на селеноцентричній орбіті, і здійснить перевантаження зібраних зразків у капсулу, що повертається. Ця подія стане першим в історії автоматичним стикуванням, виконаним на орбіті навколо іншого небесного тіла.

За матеріалами: https://spaceflightnow.com