Образи космічного майбутнього від NASA

Упродовж ось уже кількох років співробітники Лабораторії реактивного руху (NASA JPL) періодично створюють «туристичні» постери планет Сонячної системи та різних зоряних світів. Вони публікуються від імені вигаданої організації «Бюро подорожей на екзопланети». Стиль постерів зазвичай імітує вінтажні рекламні афіші, які закликали відвідувати екзотичні куточки Землі в першій половині XX століття.

Нещодавно в JPL вирішили зробити наступний крок. За підтримки фахівців Космічного центру ім. Годдарда організація створила відеоролик, що візуалізує деякі з постерів. На ньому можна побачити літаюче місто на Венері, плавання в одному з вуглеводневих морів Титану, пуск ракети на Марсі, подвійний схід на екзопланеті Kepler-16b і політ над покритою лавою екзопланетою 55 Рака е.

За словами авторів відео, у своїй роботі вони спробували уявити майбутнє, в якому люди зможуть вільно подорожувати Чумацьким Шляхом і відвідати ці далекі світи. Постери з відеоролика можна знайти за посиланням. Вони доступні для завантаження, репосту та роздруківки.