NASA здійснила успішне пропалення першого ступеня SLS

18 березня фахівці Космічного центру ім. Джона Стенніса здійснили пропалення першого ступеня надважкої ракети SLS, який імітує її орбітальний запуск. На відміну від першої (січневої) спроби, цього разу випробування пройшло за планом. Двигуни ступеня загалом пропрацювали 499,6 с.

Пропалення першого ступеня SLS. Джерело: NASA/Robert Markowitz

За словами представників NASA, тест був повністю успішним. Попередній аналіз, зібраних під час пропалення даних, свідчить про те, що всі системи відпрацювали штатно, і перший ступінь SLS готовий до місії Artemis I, у межах якої надважкий носій відправить до Місяця безпілотний корабель Orion.

Найближчими тижнями інженери почнуть готувати 54-метровий агрегат до транспортування в Космічний центр ім. Кеннеді. Там до нього додадуть твердопаливні прискорювачі, верхній ступінь, корабель Orion та інші компоненти ракети.

Формально запуск місії Artemis I все ще призначений на листопад поточного року. Однак, з огляду на двомісячну затримку з проведенням пропалення ступеня, практично напевно його буде перенесено на наступний рік. Згідно із заявами представників NASA, вже найближчим часом вони назвуть нову дату старту.