NASA видала контракт на будівництво модуля для місячної станції

NASA і Northrop Grumman погодили всі умови контракту на створення житлового і логістичного модуля HALO (Habitation and Logistics Outpost). Загальна сума угоди склала 935 мільйонів доларів. Northrop Grumman взяла на себе зобов’язання збудувати, протестувати та інтегрувати модуль. Його конструкція буде базуватися на дизайні вантажного корабля Cygnus, який використовується для доставки припасів для екіпажу МКС.

Модуль HALO в уяві художника. Джерело: NASA

HALO стане «серцем» місячної станції LOP-Gateway. Він буде використовуватись як житловий простір для космонавтів і місце для наукових експериментів. Крім того, він буде оснащений стикувальними вузлами для космічних апаратів, що прибуватимуть на станцію, і нових модулів, які в майбутньому стануть частиною орбітального комплексу.

HALO полетить у космос спільно з електрорушійним модулем PPE, побудованим компанією Maxar Technologies. Він буде оснащений сонячними панелями, здатними генерувати 60 кВт електроенергії, а також іонними двигунами, за допомогою яких станція зможе коригувати свою орбіту.

На даний момент запуск HALO та PPE запланований на листопад 2024 року. Для цієї місії буде використана ракета Falcon Heavy. NASA вже підписала пусковий контракт з компанією SpaceX вартістю 331 млн доларів.

James Webb виявив найвіддаленіший вибух наднової у ранньому Всесвіті