NASA схвалила подальшу розробку телескопа NEO Surveyor

Керівництво NASA офіційно схвалило перехід проєкту NEO Surveyor до наступного етапу. Це рішення дає інженерам можливість приступити до опрацювання детального дизайну апарата і створення його окремих компонентів.

Телескоп NEO Surveyor (концепція). Джерело: NASA/JPL-Caltech

Проєкт NEO Surveyor передбачає будівництво спеціалізованого інфрачервоного телескопа. Його основне завдання полягатиме у пошуку потенційно небезпечних космічних тіл. Згідно з задумом розробників, телескоп зможе виявити до 90% близькоземних астероїдів розміром понад 140 м. Об’єкт такого розміру при падінні на Землю може завдати шкоди регіонального масштабу.

Крім того, NEO Surveyor буде задіяний і для вивчення вже відомих близькоземних об’єктів. Зібрані ним дані використовуватимуть для пошуку астероїдів, до яких можна було б направити автоматичні місії або навіть пілотовані експедиції.

Для виконання поставлених завдань апарат оснастять 50-сантиметровим телескопом-рефлектором та інфрачервоною камерою, здатною вести зйомку в спектральному діапазоні від 4 до 10 мкм. Робоча позиція NEO Surveyor буде розташовуватися в околицях точки Лагранжа L₁ системи «Сонце-Земля». Наразі запуск телескопа запланований на першу половину 2026 року.

За матеріалами: https://www.jpl.nasa.gov