NASA переводить астронавтів з екіпажів Starliner на Crew Dragon

NASA повідомила про переведення двох астронавтів з екіпажів космічного корабля CST-100 Starliner в екіпаж Crew Dragon. Йдеться про Ніколь Манн і Джоша Кассаду. Вони візьмуть участь у місії Crew-5, запуск якої відбудеться не раніше серпня 2022 року.

Ніколь Манн і Джош Кассада. Джерело: NASA

Тож NASA підтвердила нещодавні чутки про перегляд списків екіпажів. Рішення продиктоване прагненням агентства відправити в космос астронавтів, які ще не мають досвіду космічних польотів. Як Ніколь Манн, так і Джош Кассада були зараховані до загону астронавтів ще 2013 року, але досі жодного разу не літали в космос.

Спочатку Ніколь Манн входила до складу екіпажу місії Boe-CFT (перший випробувальний політ корабля Starliner), а Джош Кассада — до складу екіпажу Starliner-1 (перший штатний політ). Однак через технічні проблеми з цим космічним апаратом дати старту неодноразово зсувалися. За останніми даними, його нове орбітальне випробування відбудеться не раніше весни наступного року. Оскільки NASA не має гарантій того, що воно пройде бездоганно, неможливо призначити точну дату першого пілотованого запуску корабля. При цьому Ніколь Манн уже виповнилося 44 роки, Джошу Кассаді — 48. Аерокосмічна адміністрація не може чекати, поки буде готовий Starliner, щоб забезпечити їм необхідний досвід космічних польотів. Це і стало основною причиною рокіровки екіпажів.

За матеріалами https://www.nasa.gov