Місія Psyche стала на крок ближче до реалізації

Лабораторія реактивного руху (JPL NASA) відзвітувала про прогрес у справі підготовки місії Psyche. Її метою стане однойменний астероїд Головного поясу, що вирізняється високим вмістом металів (заліза та нікелю). За однією з теорій, він може бути уламком ядра загиблої протопланети

Збирання апарата Psyche. Джерело: NASA/JPL-Caltech

Навесні поточного року компанія Maxar поставила в JPL шасі космічного апарата і більшу частину компонентів його основних систем. Відтоді інженери поєднали їх у єдине ціле. Також вони успішно встановили на зонд магнітометр й експериментальну систему лазерного зв’язку, здатну забезпечити на кілька порядків більшу швидкість передачі даних, ніж традиційний радіозв’язок. Її тестування стане одним із вторинних завдань місії.

У найближчі місяці фахівці також встановлять на апарат спектрометр і систему отримання зображень. Після цього Psyche протестують у вакуумній камері, щоб переконатися в тому, що він зможе успішно працювати в міжпланетному просторі.

Стартове вікно для запуску зонда відкриється 1 серпня 2022 року. Для його виведення в космос буде використана ракета Falcon Heavy. Якщо нічого серйозного не трапиться, Psyche досягне своєї мети на початку 2026 року. Номінальний термін роботи місії — 21 місяць.

Невдале дослідження виявило дивну особливість Чумацього Шляху