Місія Kepler у цифрах

Новини астрономії, астрофізики та космології Фото космосу

На честь завершення роботи космічного телескопа Kepler, NASA опублікувала ряд ілюстрацій, що розповідають про основні віхи місії в цифрах.

Kepler був виведений на майже кругову геліоцентричну орбіту, близьку до орбіти Землі, але з трохи більшим періодом обігу. Через це у своєму русі довкола Сонця космічний апарат поступово відставав від нашої планети. Наразі він знаходиться на відстані 140 млн км від неї.

Місія Kepler тривала 9,6 років за номінального терміну служби 3,5 року. За цей час телескоп виконав 732128 команд і витратив 11,81 л пального.

Загалом під час своєї місії Kepler здійснив спостереження 530 506 зірок і передав на Землю 678 ГБ наукових даних.

Аналіз отриманих даних призвів до відкриття 2662 підтверджених екзопланет станом на 30 жовтня 2018 р.

За результатами роботи телескопа астрономи опублікували 2946 наукових статей (також станом на 30 жовтня).

Крім пошуку планетоподібних супутників інших зірок, астрономи також використовували Kepler для вивчення наднових. За час своєї місії телескоп поспостерігав 61 спалах наднової.

Короткі наукові підсумки роботи Kepler полягають у наступному:

• З’ясувалося, що кількість екзопланет у нашій Галактиці перевищує кількість зірок.
  • Невеликі планетоподібні тіла є досить поширеним явищем у Чумацькому Шляху.
  • Екзопланети діляться на ряд класів, що суттєво відрізняються один від одного, багато з яких не зустрічаються в Сонячній системі.
  • Більшість зоряних систем структурою помітно відрізняються від нашої Сонячної системи.