Магазин космічних речей. Що таке Noosphere Store та що там можна придбати

Як продемонструвати світу свою приналежність до певної спільноти або заявити про захоплення чи справу життя? Через одяг та аксесуари, звісно.

Побутує думка, що мерч – це для фанатів коміксів чи мультфільмів. Але, наприклад космічні ентузіасти теж мають чим похизуватися. Наприклад, свої магазини брендованого одягу й аксесуарів мають NASA та ESA. Ви тільки уявіть, що там можна знайти космічний мерч навіть для немовлят.

А що ж українські фанати космосу і технологій? Вони можуть висловити захоплення Всесвітом за допомогою товарів з Noosphere Store – онлайн-крамниці космічного одягу та аксесуарів..

Онлайн-магазин починався як крамничка товарів та мерчу зі знакових заходів ГО «Асоціація Ноосфера». Організація розвиває в Україні STEM-освіту, популяризує науку, космічні дослідження та інновації. І робить все це через тематичні заходи для дітей і дорослих. За роки існування Асоціація Ноосфера провела вже більш ніж 200 таких заходів. І спогади про кожен із них можна знайти серед товарів онлайн-крамниці. Наприклад, футболку із символікою NASA Space Apps Challenge – найбільшого у світі космічного хакатону, локальний етап якого організовувала ГО «Асоціація Ноосфера».

Футболка NASA

Зараз Noosphere Store гуртує навколо себе людей, об’єднаних любов’ю до космосу, технологій, винаходів. Одяг і сувеніри з Noosphere Store – для тих, хто надихається наукою, інноваціями та загадками Всесвіту. Водночас товари магазину розраховані на поціновувачів якісних речей, стильних аксесуарів та небанальних дизайнів.

Наприклад, на худі Space Dreamer зображені знакові споруди з різних куточків України: Мерефо-Херсонський міст в Дніпрі, Батьківщина-мати в Києві, Чернівецька ратуша та інші відомі будівлі. А об’єднує ці міста діяльність у них лабораторій Noosphere Engineering School – місць, де розвивають інноваційні ідеї студентів.

Худі Space Dreamer

Ще більше цікавих товарів можна знайти на сайті магазину. А за новинами про акції, сезонні дропи та розіграші слідкуйте на інстаграм-сторінці Noosphere Store.

Весь прибуток з продажу товарів у Noosphere Store спрямовується на розвиток соціальних та освітніх проєктів громадської організації «Асоціація Ноосфера». Тобто кожна покупка стає внеском у виховання нового покоління науковців та інноваторів, що розвиватимуть Україну та рухатимуть її до нових – космічних – висот.