LightSail 2 успішно змінив висоту орбіти за допомогою вітрила

Космічні технології

Побудований фахівцями Планетного товариства (Planetary Society) апарат LightSail 2, успішно змінив висоту своєї орбіти за допомогою сонячного вітрила. Про це йдеться в повідомленні, опублікованому на сайті організації.

Розгорнуте сонячне вітрило супутника LighSail 2. Джерело: The Planetary Society

За останні 4 дні апогей LightSail 2 збільшився на 2 км. Перигей орбіти супутника зменшився на аналогічне значення. Отже, він став другим в історії апаратом (першим був японський IKAROS), який успішно використовував сонячне вітрило для виконання маневрів у космічному просторі.

LightSail 2 був запущений ракетою Falcon Heavy наприкінці червня і розгорнув своє сонячне вітрило 23 липня. Апарат створено на базі платформи CubeSat (3U). Його розміри становлять 10×10×30 см, маса — менше ніж 5 кг. Площа поверхні вітрила, виготовленого з металізованого майлара, становить 32 м². Воно дає змогу використовувати тиск сонячного світла для керування рухом супутника без необхідності активації двигунів.

Протягом найближчих трьох тижнів LightSail 2 продовжить поступово збільшувати апогей і знижувати перигей своєї орбіти доти, доки сила взаємодії з атмосферою не стане перевищувати тягу сонячного вітрила. Після цього апарат почне поступове сходження з орбіти. За розрахунками, він згорить у земній атмосфері приблизно через рік.

За матеріалами http://www.planetary.org