Квиток на перший пілотований політ New Shepard продали за 28 млн доларів

12 червня компанія Blue Origin провела онлайн-аукціон з продажу одного з місць на перший пілотований політ суборбітальної системи New Shepard. В результаті торги завершилися на рівні 28 млн доларів. Переможець, ім’я якого ще не оприлюднено, заплатить цю суму за можливість полетіти в космос із власником компанії — одним із найбагатших людей планети Джеффом Безосом.

Старт New Shepard. Джерело: Синє походження

Система New Shepard складається з ракетного прискорювача (ступеня) та капсули екіпажу з шести осіб, яка після відділення від ступеня ненадовго піднімається вище позначки 100 км (умовна межа між атмосферою Землі та космічним простором). Потім ракета здійснює м’яку посадку з допомогою двигуна, в той час як капсула приземляється на парашуті. Загальна тривалість польоту від старту до посадки становить близько 10 хвилин, включно з трьома хвилинами невагомості.

Перший пілотований політ New Shepard відбудеться 20 липня. На борту буде знаходитися четверо пасажирів. Крім переможця аукціону та Джеффа Безоса, у склад екіпажу також увійдуть брат мільярдера та ще одна особа (швидше за все, один із техніків Blue Origin).

Варто зазначити, що, за даними американської преси, британський мільярдер Річард Бренсон хоче випередити Джеффа Безоса й першим перетнути межу космічного простору на космічному літаку VSS Unity. Повідомляється, що він сподівається взяти участь у рейсі, запланованому на 4 липня.

За матеріалами: https://spaceflightnow.com