Камені та кратери Бенну

Представлений знімок зроблений автоматичним апаратом OSIRIS-REx. На ньому зображений півкілометровий астероїд Бенну (101955 Bennu) — найменше тіло Сонячної системи, на постійній орбіті навколо якого перебуває земний посланець.

Астероїд Бенну з відстані 10 км. Джерело: NASA/Goddard/University of Arizona

Зображення демонструє характерні особливості поверхні Бенну, головною з яких є його «кам’янистість». Мале тіло вкрите безліччю каменів різних розмірів. На цей час вчені нарахували понад 200 уламків діаметром понад 10 м. Найбільша скельна формація, що отримала назву «Бенбен», розташована в південній півкулі астероїда. Її ширина становить 58 м, висота — 21 м. На знімку вона відкидає довгу тінь. Варто зазначити, що настільки «негостинний» рельєф серйозно ускладнив завдання пошуку безпечного місця, звідки OSIRIS-REx міг би взяти пробу астероїдної речовини.

На знімку також можна побачити пару кратерів поблизу екватора Бенну. Діаметр найбільшого з них (у самому центрі знімка) становить 78 м.

Зображення було отримано 28 квітня поточного року. У момент знімкування OSIRIS-REx перебував на відстані 10 км від астероїда.

За матеріалами https://www.asteroidmission.org