JUICE відправили у випробувальну камеру

Інженери компанії Airbus завершили збір міжпланетного апарата JUICE. Він уже прямує до випробувального центру ESTEC, що розташований у нідерландському місті Нордвейк. Там JUICE піддаватиметься різним випробуванням, що мають довести його  витривалість під час перебування в міжпланетному просторі.

Випробувальна програма розрахована на 12 місяців, з яких 31 день апарат проведе у вакуумній камері ESTEC. Після завершення цього тесту JUICE буде переправлений у Тулузу, де його переведуть у польотну конфігурацію. Потім проведуть фінальну серію випробувань, зокрема перевірку електромагнітної сумісності бортових систем, а також тести на розгортання різних компонентів.

JUICE буде запущений у червні 2022 року з космодрому Куру у Французькій Гвіані. Основною метою місії є три найбільші крижані супутники Юпітера: Європа, Каллісто та Ганімед. Апарат вивчить їх і оцінить потенційну населеність. Особлива увага буде прикута до Ганімеду — єдиного супутника планети Сонячної системи, який має власне магнітне поле. Наприкінці місії JUICE вийде на постійну орбіту навколо нього і вивчить, як магнітосфера цього тіла взаємодіє з магнітосферою Юпітеру.

Станція JUICE в уявленні художника. Джерело: Spacecraft: ESA/ATG medialab; Jupiter: NASA/ESA/J. Nichols (University of Leicester); Ganymede: NASA/JPL; Io: NASA/JPL/University of Arizona; Callisto and Europa: NASA/JPL/DLR

Оскільки потужності носія Ariane 5 недостатньо, щоб відправити JUICE до Юпітеру, необхідно буде здійснити серію гравітаційних маневрів в околицях Землі, Венери та Марсу. Так апарат зможе досягти мети у жовтні 2029 року.

За матеріалами: https://www.airbus.com