ESA побудує ще три службові модулі корабля Orion

Європейське космічне агентство підписало контракт із компанією Airbus на виробництво ще трьох службових модулів для космічного корабля Orion. Вони будуть залучені у місіях Artemis IV, Artemis V та Artemis VI та стануть частиною європейського внеску до проєкту навколомісячної станції LOP-Gateway.

Службовий модуль Orion створений на основі європейського вантажного корабля ATV, який брав участь у постачанні МКС. Він буде нести весь необхідний запас повітря та води для екіпажу, а також акумуляторні батареї та чотири фотогальванічні панелі, призначені для генерування електроенергії. Його довжина становить 4 м, діаметр — 4,1 м (19 м — з урахуванням сонячних батарей, що розкриваються), маса в заправленому стані — близько 15 тонн, з яких близько 9 тонн має скласти паливо для бортових двигунів.

Основою силової установки модуля є двигун AJ10-190, який раніше використовувався в системі орбітального маневрування американських шатлів. Він може забезпечити Δv до 1800 м/с. Також на ньому будуть встановлені 8 допоміжних двигунів Aerojet R-4D-11 та 24 малих двигуни системи орієнтації.

На цей час ESA передала NASA один, повністю готовий, службовий модуль. Після завершення тестів його переправили до Космічного центру ім. Кеннеді, де його почали готувати до місії Artemis I. Ще два модулі перебувають у процесі збирання на підприємстві Airbus у Німеччині.

За матеріалами http://www.esa.int