Dragon 2 повернувся на Землю

Космічні технології

Зранку 8 березня космічний корабель Dragon 2 (Crew Dragon) відстикувався від МКС. Через 6 годин капсула екіпажу успішно приводнилася в Атлантичному океані. У ній були результати наукових експериментів, проведених на станції, деяке обладнання, а також манекен «Ріплі».

Приводнення капсули Dragon 2. Джерело: Трансляція NASA

Отже, SpaceX може записати у свій актив великий успіх. Компанія продемонструвала можливість відправити астронавтів на орбіту й потім безпечно повернути їх на Землю. Крім того, вона здобула важливу психологічну перемогу, випередивши своїх конкурентів з Boeing, які працюють над кораблем CST-100 Starliner. Його перший безпілотний політ відбудеться не раніше квітня.

Водночас не варто забувати, що на компанію чекає ще багато роботи. По-перше, фахівці SpaceX і співробітники NASA мають ретельно проаналізувати інформацію, зібрану приладами корабля під час першого польоту. По-друге, необхідно ще провести тестування системи аварійного порятунку екіпажу Dragon 2 в реальних умовах. За попередньою інформацією, ці випробування відбудуться в травні або червні. Лише після їх успішного завершення NASA сертифікує Dragon 2 для пілотованих польотів.

Наразі перша місія Dragon 2 з екіпажем запланована на червень. На борту корабля перебуватимуть астронавти Роберт Бенкен і Даглас Герлі (Robert Bencken, Douglas Hurley).