Бічний прискорювач SLS отримав «черв’ячний логотип»

Директор NASA Джим Брайденстайн (Jim Bridenstine) виклав у твітер фотографії бічного прискорювача ракети SLS, що буде використовуватися в місії Artemis I. На його борту чітко видно червоний мінімалістичний логотип організації, відомий під назвою «черв’як».

Логотип був розроблений нью-йоркською дизайн-студією Danne’Blackburn. NASA використовувала його між 1975 і 1992 роками, перш ніж повернути свою оригінальну емблему. Відтоді «черв’як» можна було побачити тільки на деяких сувенірах.

У 2020 році керівництво організації вирішило відродити використання ретро-логотипу. Це було зроблено, щоб підкреслити «початок нового етапу в історії американської космонавтики». Спочатку «черв’як» був застосований для оздоблення ракети Falcon 9, яку використали для запуску корабля Crew Dragon. Тепер він прикрасив бічні прискорювачі SLS і новий корабель Orion, який також буде задіяний у місії Artemis I.

Місія Artemis I в уяві художника. Джерело: NASA

Варто мати на увазі, що повернення «черв’яка» не означає повної зміни символіки американської аерокосмічної адміністрації. Офіційною емблемою агентства все ще залишається синє коло, на якому видно розсип зірок, слід космічного апарату, що рухається по орбіті, червоний профіль крила і напис «NASA».