BepiColombo готується до прольоту Венери

15 жовтня європейський автоматичний апарат BepiColombo виконає перший проліт Венери. Мінімальна відстань до планети складе 10 720 км.

Джерело: ESA

Метою місії BepiColombo є Меркурій. Досягти першої планети Сонячної системи непросто. Причиною цього є наше Сонце, і навіть не його потужне випромінювання, а сила тяжіння. Світило притягує будь-який запущений до нього космічний апарат, збільшуючи його орбітальну швидкість. Щоб вийти на орбіту навколо Меркурія, цю швидкість треба якось погасити.

Тому шлях польоту BepiColombo розроблений таким чином, щоб він використав гравітацію внутрішніх планет для гальмування. У квітні цього року зонд уже виконав такий маневр в околицях Землі. Тепер він скористається силою тяжіння Венери.

Під час наближення будуть активовані деякі наукові інструменти BepiColombo. Це дозволить виміряти характеристики венерианської атмосфери та міжпланетного простору. Крім того, космічний апарат сфотографує планету за допомогою однієї з «селфі-камер», встановлених на борту перельотного модуля МТМ і призначених для моніторингу його стану. Камери можуть отримувати чорно-білі зображення розміром 1024×1024 пікселів.

У майбутньому BepiColombo виконає ще сім гравітаційних маневрів: один — в околицях Венері й шість — поблизу самого Меркурія. Зонд повинен вийти на постійну орбіту навколо найближчої до Сонця планети 5 грудня 2025 року.

За матеріалами: http://www.esa.int