Астрономи створили візуалізацію галактичної експансії

В межах теоретичного дослідження, присвяченого процесам розвитку та експансії технологічно розвинених цивілізацій, команда американських астрономів створила комп’ютерну симуляцію, що показує, як би міг виглядати процес колонізації Чумацького Шляху.

В якості вихідних параметрів моделі були обрані наступні значення:

• Рідна зоряна система цивілізації розташована на галактичній периферії.
  • Швидкість руху кораблів із колоністами надзвичайно низька і становить всього 10 км/с.
  • Максимальна відстань, яку може пролетіти корабель із колоністами — 3 парсеки (приблизно 10 світлових років). З урахуванням обмежень швидкості, йому знадобиться 300 тис. років для подолання такої дистанції.
  • Періодичність запуску нових кораблів для будь-якої колонізованої зоряної системи становить 100 тис. років, максимальний термін населеності будь-якої планети — 100 млн років.
  • У моделі також враховує рух зірок.

Візуалізація демонструє, що навіть за таких консервативних параметрів технологічно розвинена цивілізація могла б заселити більшу частину Чумацького Шляху за проміжок часу, еквівалентний мільярду років. Як неважко помітити, після того, як кораблі з поселенцями досягають центральної частини Галактики, процес експансії починає стрімко прискорюватися. Це пояснюється тим, що середня відстань між зірками в цьому регіоні набагато менша, ніж в околицях Сонця, що значно спрощує процес колонізації.

За матеріалами: https://singularityhub.com