2050 рік із Lockheed Martin: штучний інтелект та ядерна енергетика в космосі

Компанія Lockheed Martin представила своє бачення освоєння космосу до 2050 року. Воно містить квантові обчислення, широке використання штучного інтелекту, регулярні комерційні рейси на Місяць та ядерну енергетику в космосі.

Бачення майбутнього від Lockheed Martin
Бачення майбутнього від Lockheed Martin. Джерело: spacenews.com

Космічна стратегія Lockheed Martin

Компанія Lockheed Martin, яка є одним із провідних виробників космічної техніки для NASA, 28 червня провела вебінар, присвячений освоєнню космосу. На ньому вона представила проєкт Destination: Space 2050, який фактично є її баченням освоєння космосу в найближчі десятиліття.

Центральне місце у ньому займає питання отримання та обробки інформації від космічних апаратів. Автори проєкту зазначають, що у майбутньому йтиметься про величезні обсяги інформації від сотень тисяч сенсорів, безпосереднього доступу до яких люди не матимуть через відстань і космічний вакуум.

Саме тому одним із головних принципів розробки космічних систем має стати максимальна автономність, яка спиратиметься на широке використання штучного інтелекту. За словами авторів проєкту, йому треба буде надати небачені раніше можливості самостійно ухвалювати рішення.

Квантові обчислення та польоти на Місяць

Однак штучний інтелект є не єдиним дивовижним елементом, передбаченим Destination: Space 2050. Не менш важливу роль в обробці даних із космосу мають відігравати квантові обчислення. Пов’язано це все з тими ж величезними обсягами інформації, які треба обробити у максимально стислі терміни.

Хоча поки що практичне використання квантових станів для обчислень не може дійти до свого втілення, у Lockheed Martin впевнені, що у майбутньому це стане реальністю.

Іншим викликом, який, на думку Lockheed Martin, постане перед ними в наступні десятиліття, буде збільшення споживання енергії у космосі. Воно буде пов’язане з переходом на нові двигуни зі значно більшим питомим імпульсом. Для їхнього живлення компанія планує розвивати повноцінну ядерну енергетику.

Нарешті, ще одним напрямом розвитку до 2050 року компанія бачить створення постійних поселень на Місяці. Підтримка їхньої життєздатності потребуватиме початку регулярних комерційних польотів на наш супутник.

За матеріалами spacenews.com.