​​Перший пілотований запуск Crew Dragon заплановано на 27 травня

NASA затвердила офіційну дату першого польоту корабля Crew Dragon в пілотованому режимі (місія Demo-2). Він відправиться в космос зі стартового майданчика LC-39А о 4:32 за часом східного узбережжя США (11:32 за Києвом) 27 травня 2020 року.

Crew Dragon доставить на Міжнародну космічну станцію астронавтів Роберта Бенкена та Дугласа Херлі (Robert Behnken, Douglas Hurley). Вони проведуть комплексні випробування нового апарату та перевірку всіх його систем. Після відстиковки від МКС, капсула корабля приводниться біля узбережжя Флориди.

Спочатку тривалість місії Demo-2 мала становити 8 діб, та швидше за все, її термін буде збільшений. В офіційному пресрелізі NASA кажуть, що даний екземпляр Crew Dragon зможе провести на орбіті 110 днів при необхідності. Для кораблів, які будуть запускатися до МКС в рамках регулярних місій з доставляння нових екіпажів, цей показник складе 210 днів.

Необхідно відзначити, що перед місією Demo-2, інженери SpaceX повинні будуть здійснити фінальний тест парашутної системи капсули Crew Dragon, який запланований на початок травня.