Політ над Юпітером

2 червня 2020 року американський космічний апарат Juno у 27-й раз наблизився до Юпітера, пролетівши в декількох тисячах кілометрів від верхівок хмар газового гіганта. Як завжди, камера JunoCam, встановлена на борту зонда, зробила ряд фотографій юпітеріанської атмосфери.

Нью-Йорк очима Sentinel-2

Цей знімок був зроблений супутником проєкту Sentinel-2. Він показує найбільше місто Сполучених Штатів Америки — Нью-Йорк. Місто має населення 8,4 млн осіб (20,6 млн — з урахуванням міської агломерації) і займає територію 783 км².

читати далі

Астрономи пояснили походження шапок метану в горах Плутона

У 2015 році космічний апарат New Horizons здійснив політ Плутона (134340 Pluto). Вивчивши його знімки, астрономи помітили, що, як і на Землі, вершини багатьох гір карликової планети вкриті сніговими шапками. Тільки вони складаються не з водяного льоду, а з твердого метану.

«Анту» під південним небом

Назва «Дуже великий телескоп» (VLT ESO) може вводити в оману. Насправді ця конструкція є комплексом, що складається з восьми інструментів — чотирьох основних «юнітів» (з діаметром головного дзеркала 8,2 м) і чотирьох допоміжних (діаметром 1,8 м).

Проведено фінальне випробування твердопаливного прискорювача Ariane 6

7 жовтня фахівці Європейського космічного агентства провели вогневе випробування твердопаливного прискорювача P120C на тестувальному майданчику у Французькій Гвіані. Тривалість горіння становила 130 секунд, максимальна тяга досягла 4500 кН. За словами представників ESA, тест був успішним.

читати далі

Озеро Балхаш — вид із космосу ????

У центрі знімку від 7 березня 2020 р., сфотографованого супутником Landsat 8, ми бачимо західну частину озера Балхаш. Воно розташоване в Балхаш-Алакольській западині на південному сході Казахстану, площею близько 18 тис. км². Під час знімання, значна частина озера була ще покрита льодом, який вже почав поступово руйнуватися. А дельта річки Ілі є основним постачальником води […]