SpaceX завершила складання першого льотного екземпляра Super Heavy

Інженери компанії SpaceX завершили складання першого льотного екземпляра ступеня носія Super Heavy. Він уже встановлений ​​на стартовому столі на полігоні компанії поблизу техаського селища Бока-Чіка.

Старт китайської ракети Hyperbola-1 завершився невдачею

3 серпня китайська компанія iSpace здійснила запуск малого твердопаливного носія Hyperbola-1. На його борту перебував супутник дистанційного зондування Землі. Після того, як телебачення КНР не повідомило про успішне виведення корисного навантаження на орбіту, а з місцевих соцмереж почали видаляти любительські відеозаписи старту, стало зрозуміло: щось пішло не так. Наступного дня китайські ЗМІ офіційно підтвердили факт […]

читати далі

ESA готується до подвійного прольоту Венери

9 та 10 серпня одразу дві місії ESA скористаються гравітацією Венери, щоб здійснити корекції своїх орбіт. Цей подвійний проліт надасть ученим унікальну можливість одночасно вивчити оточення другої планети, причому в точках, які рідко відвідуються автоматичними посланцями Землі.

Зонд Lucy прибув на мис Канаверал

30 липня зонд Lucy був доставлений у Космічний центр ім. Кеннеді й поміщений у чисту кімнату. Найближчим часом фахівці NASA розпочнуть його передпускову підготовку. Апарат пройде серію фінальних тестів, після чого його заправлять і встановлять під головним обтічником ракети Atlas V. 23-денне балістичне вікно для запуску місії відкриється 16 жовтня.

Intuitive Machines побудує стрибучого робота для вивчення Місяця

Компанія Intuitive Machines та Університет штату Аризона уклали з NASA контракт на розробку невеликого стрибучого робота Micro-Nova, призначеного для вивчення південного полюса Місяця. Загальна сума угоди склала 41,6 млн доларів.

Астрономи сфотографували близьку екзопланету

Команді американських астрономів удалося сфотографувати екзопланету COCONUTS-2b, що обертається навколо червоного карлика, розташованого на відстані 35 світлових років від Сонця. Наразі це найближча до нас екзопланета, зображення якої вдалося отримати напряму.

читати далі

Blue Origin і Dynetics не змогли оскаржити контракт між SpaceX і NASA щодо виробництва місячного модуля

Рахункова палата уряду США (GAO) опублікувала результати розгляду скарг, поданих компаніями Blue Origin і Dynetics. Вони оскаржували рішення NASA видати контракт на виробництво місячного посадкового модуля компанії SpaceX.

читати далі

«Спектр-РГ» зареєстрував припливне руйнування зорі чорною дірою

Рентгенівський телескоп eROSITA, встановлений на борту обсерваторії «Спектр-РГ», зареєстрував ранню стадію розриву припливними силами зорі в центрі далекої галактики. Подія була викликана зближенням світила з надмасивною чорною дірою.

читати далі

TGO встановив нові обмеження на вміст метану в марсіанській атмосфері

Апарат TGO встановив нові граничні межі вмісту чотирьох так званих газів-біомаркерів у марсіанській атмосфері. Йдеться про метан, етан, етилен і фосфін. Ці речовини вважаються непрямими ознаками, що вказують на можливу присутність життя.

читати далі