Місія Inspiration4 повернулася на Землю

19 вересня капсула космічного корабля Crew Dragon «Resilience» приводнилася в Атлантичному океані біля узбережжя Флориди, ознаменувавши успішне завершення першої в історії повністю приватної орбітальної пілотованої місії Inspiration4.

Приводнення місії Inspiration4. Джерело: SpaceX

Загалом чотири учасники місії провели в космосі 71 годину і 3 хвилини. Максимальна висота польоту склала 585 км, що є новим рекордом для Crew Dragon. Під час нього було встановлено кілька важливих технічних досягнень. Вперше для запуску пілотованого корабля використовувався ступінь Falcon 9, який уже літав у космос. Капсула екіпажу «Resilience» до цього також встигла побувати у навколоземному просторі.

У SpaceX не називають суму, яку мільярдер Джаред Айзекман заплатив за організацію польоту. Згідно з рядом оцінок, вона склала близько 200 млн доларів.

Учасники місії Inspiration4 після повернення на Землю. Джерело: SpaceX

Наступний приватний космічний політ за участю Crew Dragon запланований на січень. Він оплачений компанією Axiom Space. На відміну від місії Inspiration4, під час нього корабель стикується з МКС і проведе вісім днів у складі орбітального комплексу. Іншою відмінністю є те, що командиром польоту буде астронавт Майкл Лопес-Алегрія, який після звільнення з NASA перейшов на роботу в Axiom Space. Жоден з учасників місії Inspiration4 не є професійним астронавтом і не працював у державних аерокосмічних організаціях.