Перший запуск ракети Alpha компанії Firefly Aerospace Макса Полякова: онлайн-трансляція

Компанія Firefly Aerospace Макса Полякова успішно провела фінальні випробування своєї ракети Alpha і вже оголосила дату першого запуску. Ракета відправиться в космос з бази Космічних військ США Ванденберг (штат Каліфорнія). Пускове вікно буде відкрите з 4 до 8 ранку 3 вересня за київським часом, всі бажаючі матимуть можливість слідкувати за подіями в прямому ефірі.

Трансляція українською мовою буде доступна на YouTube-каналі “Макс Поляков і Ноосфера Max Polyakov & Noosphere”.

Англомовна трансляція відбуватиметься на каналі Everyday Astronaut з Тімом Доддом.

Ракета Alpha розробляється компанією з 2014 року і відноситься до носіїв легкого класу. У 2017 році, після того, як Макс Поляков придбав і перезапустив компанію Firefly Aerospace, він також вніс ряд технічних змін у конструкцію ракети, підвищивши її вантажопідйомність з 400 до 1000 кг. Alpha є однією з найбільших ракет легкого класу: її висота становить 29 м, діаметр — 1,8 м, діаметр обтікача — 2 м. Двоступенева ракета виготовлена з композитних матеріалів і обладнана чотирма рідинними двигунами Reaver-1 (перший ступінь) та одним двигуном Lightning 1 (другий ступінь). Вона міцна і порівняно легка, тож може виводити до однієї тонни корисного вантажу на низьку навколоземну орбіту.

В рамках дебютного запуску ракета Alpha виведе на орбіту академічні та освітні проекти переможців спеціалізованої програми DREAM, націленої на просування точних наук (англ. STEM – наука, технології, інженерія, математика). Серед учасників програми було відібрано 26 проектів із 7 країн, що включають в себе дитячі малюнки, а також супутники від кращих університетів і некомерційних організацій з усього світу.

Про Firefly Aerospace

Firefly Aerospace – приватна аерокосмічна компанія, яка надає космічні транспортні послуги (від низької навколоземної орбіти й до Місяця), створюючи надійний, недорогий і швидкий доступ у космос. Firefly пропонує запуск, переміщення в космосі та посадку на поверхню Місяця за допомогою своїх платформ Alpha, Beta, SUV і Blue Ghost.

Про Макса Полякова

Макс Поляков — міжнародний підприємець у сфері космічних технологій і IT, економіст, громадський діяч, інвестор і філантроп, є послідовником теорії ноосфери Вернадського і засновником фонду Noosphere Venture Partners.