Головна Новини Firefly Aerospace Макса Полякова успішно провела тест двигунів ракети Alpha

Firefly Aerospace Макса Полякова успішно провела тест двигунів ракети Alpha

Новини

Компанія Firefly Aerospace українського підприємця Макса Полякова повідомила про успішно проведені наземні вогневі випробування першого ступеня ракети Alpha. Як і було заплановано, статичне випробування тривало 15 секунд.

19 серпня 2021 року було проведено фінальний наземний тест ракети-носія Alpha перед запуском. Команда опрацьовує отримані дані та готується до запуску ракети, який попередньо запланований на 2 вересня і відбудеться з пускового майданчика SLC-2W на Базі космічних військ у Ванденберзі (Каліфорнія, США).

Успішний фінальний тест — це велике досягнення для Firefly Aerospace, яка є важливою ланкою вертикально-інтегрованої екосистеми космічних проєктів Макса Полякова. Завдяки збору й аналізу даних із космосу діяльність усіх компаній екосистеми націлена на те, щоб приносити користь людству.

Космічний підприємець і основний інвестор Firefly Aerospace Макс Поляков зазначив: «Я дуже радий, що компанія, в яку я повірив у 2017 році, успішно провела цей передпусковий тест. Тепер ми виходимо на фінальну стадію підготовки до запуску ракети, і відібрані в рамках програми популяризації точних наук проєкти досягнуть космосу».

Нагадаємо, що в рамках першого запуску ракета Alpha виведе на орбіту не лише комерційну, а й академічні та/або освітні корисні вантажі. У космос також відправляться проєкти переможців спеціалізованої програми DREAM, націленої на просування точних наук (англ. STEM — наука, технології, інженерія, математика). Серед учасників програми було відібрано 26 проєктів із 7 країн, включно з дитячими малюнками та супутниками від кращих університетів і некомерційних організацій з усього світу.

Про Firefly Aerospace

Firefly Aerospace — приватна аерокосмічна компанія, яка надає космічні транспортні послуги (від низької навколоземної орбіти до Місяця), створюючи можливість надійного, недорогого та швидкого доступу в космос. Firefly пропонує послуги запускк, переміщення в космосі та посадку на поверхню Місяця за допомогою своїх продуктів Alpha, Beta, SUV і Blue Ghost.

Про Макса Полякова

Макс Поляков — міжнародний підприємець у сфері космічних технологій та IT, економіст, громадський діяч, інвестор і філантроп, є послідовником теорії ноосфери Вернадського та засновником фонду Noosphere Venture Partners.