Головна Новини Екіпаж МКС сфотографував Рішат

Екіпаж МКС сфотографував Рішат

Новини

Представлені знімки були зроблені астронавтом Тома Песке з борту МКС. Він сфотографував плато Рішат — незвичайне геологічне утворення, розташоване в мавританській частині пустелі Сахара й відоме також під неофіційною назвою «Око Африки».

Рішат був уперше досліджений європейськими геологами в 1930-х роках, але справжню славу він здобув після початку космічної ери, коли його сфотографував екіпаж місії Gemini 4. Досить тривалий час 40-кілометрова структура використовувалася космонавтами як візуальний орієнтир, оскільки вона являє собою добре помітний об’єкт на величезному просторі невиразної пустелі. Навіть зараз завойовники космосу не упускають можливості сфотографувати її.

На думку геологів, Рішат почав формуватися близько 500 мільйонів років тому. Структура складається з безлічі еродованих кілець. Раніше її появу пов’язували з вулканічною активністю або падінням астероїда. Однак ученим не вдалося знайти доказів, що підтверджували б якусь із цих версій. Зараз вважається, що Рішат міг утворитися в результаті активності гігантського грязьового вулкана.