Головна Новини NASA схвалила подальшу розробку телескопа NEO Surveyor

NASA схвалила подальшу розробку телескопа NEO Surveyor

Новини

Керівництво NASA офіційно схвалило перехід проєкту NEO Surveyor до наступного етапу. Це рішення дає інженерам можливість приступити до опрацювання детального дизайну апарата і створення його окремих компонентів.

Телескоп NEO Surveyor (концепція). Джерело: NASA/JPL-Caltech

Проєкт NEO Surveyor передбачає будівництво спеціалізованого інфрачервоного телескопа. Його основне завдання полягатиме у пошуку потенційно небезпечних космічних тіл. Згідно з задумом розробників, телескоп зможе виявити до 90% близькоземних астероїдів розміром понад 140 м. Об’єкт такого розміру при падінні на Землю може завдати шкоди регіонального масштабу.

Крім того, NEO Surveyor буде задіяний і для вивчення вже відомих близькоземних об’єктів. Зібрані ним дані використовуватимуть для пошуку астероїдів, до яких можна було б направити автоматичні місії або навіть пілотовані експедиції.

Для виконання поставлених завдань апарат оснастять 50-сантиметровим телескопом-рефлектором та інфрачервоною камерою, здатною вести зйомку в спектральному діапазоні від 4 до 10 мкм. Робоча позиція NEO Surveyor буде розташовуватися в околицях точки Лагранжа L₁ системи «Сонце-Земля». Наразі запуск телескопа запланований на першу половину 2026 року.

За матеріалами: https://www.jpl.nasa.gov