Головна Новини JUICE помістили у вакуумну камеру

JUICE помістили у вакуумну камеру

Новини

Співробітники випробувального центру ESTEC, що належить ESA, апарат JUICE у вакуумну камеру LSS (Large Space Simulator).  Це найбільша подібна споруда в Європі. Камера являє собою циліндричну конструкцію заввишки 15 м і діаметром основи 10 м.

Опускання зонду JUICE до вакуумної камери. Джерело: ESA /Lightcurve Films

Загалом JUICE проведе в камері 31 день. Протягом цього часу апарат буде піддаватися тестуванням, які мають засвідчити його здатність витримати переліт у міжпланетному просторі. Зокрема, за допомогою спеціальних ламп корпус JUICE нагріють до 250°C — це має симулювати його нагрівання Сонцем під час прольотів Венери. Також він буде охолоджуватися до -180°C, що відповідає умовам в околицях Юпітеру.

У разі успішного завершення тестів JUICE попрямує в Тулузу, де його переведуть у польотну конфігурацію. Далі відбудеться фінальна серія випробувань — зокрема, перевірка електромагнітної сумісності бортових систем, а також тести на розгортання різних компонентів. Після цього зонд переправлять на космодром Куру у Французькій Гвіані. Його запуск запланований на червень 2022 року.

Зонд JUICE. Джерело: ESA /Lightcurve Films

Щоб набрати необхідну для перельоту до Юпітеру швидкість, JUICE здійснить серію гравітаційних маневрів поблизу Землі, Венери та Марсу. Вони забезпечать прибуття зонда до найбільшої планети Сонячної системи у жовтні 2029 року.

Основною метою місії стануть три найбільші крижані супутники газового гіганта — Європа, Ганімед і Каллісто. JUICE вивчить їх і оцінить потенційну придатність для життя. Особлива увага буде приділятися Ганімеду — єдиному супутнику планети в Сонячній системі, що має власне магнітне поле. Наприкінці місії космічний апарат вийде на постійну орбіту навколо нього і дослідить, як магнітосфера цього тіла взаємодіє з юпітеріанською.

За матеріалами: http://www.esa.int